Skolaskola

Tungt att kliva upp i morse, ville ju ligga kvar och mysa ju :/ Men tvingade mig upp, hade författar redovisning och gick mycket bättre än jag förväntat mig:) Känns himla bra eftersom det är det sista vi gör i svenskan.

Imorrn har jag EN LEKTION på 40 min och på fredag oxå EN LEKTION, där jag bara ska sitta och lyssna på andras tal, så funderar starkt på att åka till Mattmar imorgon istället ? Hjälpa mamma att packa och sortera, och skriva klart mitt engelskatal:) Får se hur jag gör..

Om precis två veckor är det bal och ikväll kommer Erika och vi ska prova håruppsättning:)

Kommentarer
Postat av: ingrid ejenstam lundkvist

Puss på dig vad stålt man är för så fina tankar

2009-05-06 @ 22:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0