Sömnproblem :@

Jaa precis, vad hände med min underbara sömn ? :/ Jag har ALDRIG haft problem att somna och det har varit så jäkla skönt, men nu har jag inte kunnat somna innan tre flera nätter i rad, fan. Tusen olika tankar som snurrar, eller jaa, snurrar, hoppar, springer, dyker och tvärnitar om vartannat, i vilket fall stör det sömnen, JAG KAN INTE SOVA och jag hatar det! Miljontals med frågor som jag omöjligt kan svara, hur blir det nu ? Vad händer sen ? HUr ska jag hinna ? Vart ska jag trycka in hela min lägenhet ? Vad ska jag göra när jag kommer tillbaka från Gotland ? Kommer vi klara av att bo tillsammans ? Och vad vill jag sen, efter Gotland, efter hösten och efter Thailand ?  Som sagt, miljoner frågor och inte ett enda jävla skitsvar. Önskar det fanns en knapp så man kunde stänga av allt på nätterna, för att kunna sova, jag behöver verkligen sömnen, jag ÄLSKAR att sova!  Ge mig svar, någon? Hjälp mig sova!

Skulle försökt ta mig till skolan imorse och prata med Kicki om svenskanationella, men neej, tror ni fatta varför. Det var iaf inte nåt jag behövde göra, så ingen skolk Marina! Haha :P

HATAR MYROR ! Och det är fullt av dem, i hela lägenheten ! Aticimex va hit o satt in nå myrlådor, men har det blivit bättre då ? NEJ !! Va nyss en som kröp på min mage,  joo men mysigt, och nu en på foten. Och saken är den, att jag nu ärså van vid dessa äckliga varelser, så jag bryr mig inte längre, nu får dom krypa omkring i lägenheten, för jag är så less på att springa runt och döda varenda myra jag ser. Kommer ihåg i  början, hur jag och Benita skrek och mördade varenda myra vi såg. Man lessnar, jag lovar. Skitdjur.


Kommentarer
Postat av: Marina

ASG. Vad bra Sabina!

Vaddå Thailand?

Melissa och Jerry har ju lite vana av myror, du kan ju höra med dem.

2009-05-13 @ 21:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0