Söndag

Faktiskt en BRA söndag:) Kanske för att jag inte ska på skolan imorgon ?
Blev väckt av mamma o Benita imorse, fast gjorde inte så mkt, klockan var ganska mycket ändå, gjorde som sagt klart engelskatalet, så jäkla skönt att ha det gjort nu :)   Åkte till Mörsil, kolla på Mickes hund, sötare :) Benita ville käka på grillen, men den hade tydligen stängt ner helt ? :/ Så blev korv på ica för hennes del, haha :P

Meningen att mamma skulle skjutsa Monia o Benita in till stan, men jag for istället, lämna av folk o grejer lite överallt och åkte till Jimmy med hans 100-kilos väskor, sjukt stolt över mig själv som bar dom och inte ringde efter hjälp, haha, starkare :P Stanna där en stund , mysigare kille :) Vet ni hur härligt det är att köra bil på kvällen, lyssna på och framförallt SJUNGA med till musiken, haha:) Sjunger såklart bara när jag är själv, tycker synd om alla som får tvingas lyssna faktiskt.. Vart på lite halvkasst humör hela dagen, men påväg tillbaka till Mattmar kände jag mig verkligen GLAD :)

Va ut och sprang på tid när jag kom hem, till toppformen, sjukt skönt att springa en sväng :)

Några extra plus till Jimmy, coolingen på dubbeldäckarn;) Du är den bästa som finns och skulle aldrig klara mig utan dig, det vet du! Älskar dig Biffen <3


Kommentarer
Postat av: Melissa

visst blev den fina sabina? kram

2009-05-11 @ 20:08:33
URL: http://melissaeriksson.blogg.se/
Postat av: Marina

Vad fin bloggen blev Sabina. Jag tycker du är snäll som körde så Anneli slapp. Puss från världens bästa moster.

2009-05-11 @ 22:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0