Tröttare tjej

Var barnvakt åt Elina medan pappa och Lisa åkte och sola, prata massa skit i telefon med Martina, alltid lika kul :) och sen la jag mig i soffan och kolla på Kung Fu Panda och SOMNADE , igeen :/ Vakna nyss i panik av att känna hur jag verkligen inte kommer kunna sova inatt, men guuud så skönt det var, älskar att sova i min soffa ;) och sova kan jag göra nån annan natt:)

Ska prova att göra håruppsättning till balen på onsdag oxå, nära nu :)

Fått kommentarer av moster att hon tycker det låter som om jag missköter skolan och måste då förklara mig med att det gör jag inte ! Haha:P För även fast jag kanske skippar lektioner ibland, och väntar med att göra arbeten till sista sekunden, och klagar MASSOR, så går det faktiskt helt utmärkt i skolan , så du kan va HELT LUGN :) och resten av släkten som läser oxå då såklart :)

Funderar på att kuta genom duschen en sväng ? Eller hälsa på pappa ?

Kommentarer
Postat av: Marina Eriksson

ASG. Ja, jag vet att du är bäst Sabina! Kramar från moster.

2009-05-05 @ 00:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0