Ett steg påväg

"I'm moving on
And I'm gonna get stronger now
And nothing will break me down
I will not give in to doubt
Those days are gone
I can be who I wanna be
And start living my life of me
I believe it finally
I'm moving on"



Tro det eller ej, men har faktiskt slutat gråta så fort någon av "våra" låtar kommer upp:) Insett att vi inte passar ihop på det sättet, att det var som bäst när det var som förr:) Så jag tar steget, jag går vidare, även fast det känns tungt, för tror det blir bäst så, och hoppas det kan bli som förut igen?
Vill absolut inte förlora dig Jimmy för du är underbar! Vet att jag varit sjukt jobbig i slutet och ber om ursäkt för det. Du är verkligen den bästa som finns ska du veta, vad jag än säger när jag är arg <3

Kommentarer
Postat av: Marina

Det där låten, den passar himla bra in på livet efter studenten också, tycker jag.

Jag är imponerad av dig Sabina.

Puss och kram.

2009-05-18 @ 16:59:03
Postat av: PATRICIA

vad skönt för dig!:)

2009-05-21 @ 10:37:41
URL: http://fernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0