.

Barnvakt åt lillan igår, va mys:) Alla mina tre riktiga syskon va här, jag bjöd på mat och så mös vi framför tvn:) Andreas gick efter ett tag och så la vi Elina, sen blev det film. I taket lyser stjärnorna, men måste säga att den va mycket bättre första gången jag såg den, så lite besviken:/
Klev upp fem imorse, och begav mig mot jobbet kvart i sex. Mötte massa killar utanför som antagligen nyss slutat festa. Dom sa att jag kunde ju stanna och prata, men när jag sa jag skulle till jobbet trodde dom att jag ljög bara för att få gå, "vem fan jobbar klockan halv sex en söndagsmorgon?" och så sjönk mitt humör, för jaa, vem vill jobba klockan sex en söndag? Nää usch. Nu är det avklarat iaf, gick ganska fort ändå, är som mycket lugnare och skönare att jobba på helgerna ändå.
Iaf, så va det nån som ringt mig precis innan jag slutade, så ringde upp, och hörde att jag kasnke skulle få jobb:) Extrajobb på helgerna alltså, så blev himla glad. Ändå tills hon sa att det va möte och intervjuer IMORRN klockan två, då jag jobbar:/ Så har suttit ett bra tag nu och försökt byta och dona med passen, men inget som funkar, så hoppas på trafiktornet imorrn, annars är jag körd.

Juste, haha, idag va oxå en sån dag jag gruvade mig för diskberget, men så kommer jag hem och allt är rent! Lyckligare tjej:D Benita den här gången som haft tråkigt. Tur nån diskar när de har tråkigt iaf, för har jag trist är väl inte disken det första jag tänker på, haha.

Upp till mamma snart och käka så ska väl försöka göra nåt vettigt innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0