sjuk.

Gick hem från jobbet, sjukare tjej :/  Fast inte den enda efter forum har jag märkt. Var lätt värt det ändå :D

Ska upp till mamma sen och käka tacos sen ut till pappa och mysa med film, sover där och är "hemma med sjuka barn" imorrn. We´re a sick family ;)

Hmm.. jaa, blir nog ingen personalfest imorrn heller om jag inte ska på jobbet, så får se om jag kan flirta till mig en filmkväll med någon ist då:)

Läst igenom alla regler till Black Jack idag, och är alldeles snurrig av alla splittningar, dubblingar och försäkringar :/ Men det sätter sig nog, kommer bli proffs ska ni veta ;) haha. så jävla kul jobb ju!

Just det, fick inte lägenheten, så anmält mig på typ 42689 stycken till. Men överlever ju här sålänge, skulle va skönt att flytta till nåt eget bara, med sina egna grejer och möbler.

Kommentarer
Postat av: Therése

Haha, är du medveten om att du typ alltid skriver; sjukare, snällare, roligare, rikare, snyggare....?? :P

Grattis till jobbet förresten:)

2009-11-12 @ 20:50:33
URL: http://thereselantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0