blä.

Hatar jobbet just nu! Eller neej, jag hatar vissa av människorna som ringer. Jag tycker om jobbet.
Började asbra den här vecka, en som tyckte jag hjälpt henne så bra att hon ansträngt sig att skicka ett mail till min chef med massor av snälla ord, och avslutningsvis 'Sabina for president' , så himla gulligt:)
Men sen vände det såklart. Gårdagen började med en utskällning på tre minuter där han klagade på priset och tyckte han skulle få ringa billigare, öööö nej. Så va den dagen förstörd. Och precis innan jag gick hem fick jag en askrånglig väckning i Kina, så missa massa tillgänglighetstid. Fick till den till slut iaf... trodde jag...
Idag kom en av dom som jobbar där och berättar att jag tydligen gjort fel med tiden till hon som skulle väckas, så hon blev inte väckt alls på den tid hon ville. Kände mig kass och allt gick sämst. Sen ett tag innan jag skulle sluta ringde en som ville ha en vägbeskrivning som gick åt skogen oxå, så fick höra diverse fula ord där oxå. Och även fast det var lite hennes fel att jag inte hitta så känns det värdelöst, så gick kasst resten av dagen oxå kände bara för att gå hem och dö.
Aja, ledig nu till måndag, förutom några lördagstimmar, sen är det bara att ta nya tag igen.

Tog fel på tiden oxå, så stressade järnet hem för att åka och träna, och väl hemma insåg jag att jag var en timme för tidig, så har lite slötid att slå ihjäl nu. Kanske städa undan lite?

Sjukt nere just nu, men de perioderna behövs ju de med.
Hoppas hoppas hoppas Martina kommer idag, då LOOOVAR jag att jag blir på bra humör igen! :)


Just det, får lön på måndag oxå, mer pengar på en gång än jag nånsin haft samtidigt förut, haha, riiiikare:D Även att jag får mer i lön än pappa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0