.

Ledig idag, behövdes verkligen, jobbat nio dagar i rad innan.
Va på gymmet och sprang lite på löpbandet innan jag hämtade upp världens sötaste lillasyster på dagis:) Vi gick bort till Martina och hälsade på, blev kvar där i över en timme. Åkte hem till pappa med Elina, sen hem hit igen. Jimmy va söt och bjöd på mat oxå:)

Ska bara va lat en stund till, sen diska och lägga mig, börjar tidigt imorrn.

Tagit ut en flyttdag från jobbet på fredag, så lånar pappas bil och kör grejer fram och tillbaka hela dagen. Blir nog en sväng till Mattmar oxå, hämta lådor. Ska bli skönt att få nåt eget igen, med sina egna grejer och vanor. Men känns ändå tungt att flytta, jag trivs verkligen här, jag trivs med Jimmy, och jag tycker om att slippa vara ensam. Men det blir inte alltid som man tänkt sig. Ett av det jobbigaste är att behöva somna själv efter att ha haft någon bredvid nästan varje natt i två månader, men har löst det nu, Martina flyttar in hos mig ett tag, ska bli mysigt:)

Blir iaf utgång på fredag:D
Ska bli kul, inte vart ut på två veckor, och härligt att kunna tänka på annat för en stund.

nu, disken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0