.

Meningslös kväll igår, typ. Det jag kommer ihåg va kul, sen vakna jag imorse och kom inte ihåg ett dugg efter typ elva. Springer runt som en idiot i hela lägenheten för att hitta mobilen för att höra vad jag gjort, haha. Gick tydligen ut för att gå på krogen, kom inte längre än utanför dörrn så spydde jag, sämre tjej. Så blev en tidig kväll.
Mått som en idiot hela dagen. Gick upp till Jimmy när jag hittat mobilen, la mig i soffan, sprang in på toa o spydde och var så jävla bakis. Halvsov på toagolvet, sen i soffan igen, ända tills vi skulle åka. Hadelovat att åka till Mörsil idag, och är inte den som sviker ett löfte, så va bara att tvinga upp sig själv, köra till Mörsil och hälsa på JImmys föräldrar. Men va mys ändå, blev bjuden på våfflor när vi kom och sen jättegod mat och efterrätt:) Låg i sängen och kolla på film med Jenny och bara tog det lugnt, men bra mådde jag inte kan jag lova!

Så kvällen har spenderats framför tvvn med chips och glass, och nu blir det sängen :)

Just det. Borde egentligen ligga i en skön hotellsäng i Åre just nu efter att ha badat, ätiti gott och bowlat, men neej, idiotreceptionist:(

Kommentarer
Postat av: Marina

Du körde väl inte dagen efter du druckit!

2009-10-18 @ 10:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0