:'(

De flesta människor lär sig av sina misstag. Tydligen inte alla. Eller iofs kanske inte alla tolkar lögner, löften och svek som misstag, vad vet jag. Joo, jag vet att jag har fått nog. Jag vet nu, att det går inte att lita på en människa som ljuger om och om och om igen. Som inte bryr sig om något annat än sig själv. och vars löften är värdelösa, betyder inte ett smack. Jag har brytt mig om det du säger, jag har tagit till mig det och jag har bättrat mig, så förstår inte varför inte du kan göra detsamma för mig? Det känns ju verkligen som om vi vore tillsammans, känns så jävla bra och underbart när vi är med varandra, så jag fortsätter hoppas, för det verkar faktiskt som om du oxå trivs, oxå tycker det är bra. Men jag har väl fel då, jag ska sluta hoppas och börja inse att det inte alltid blir som man vill. Jag orkar inte pendla mellan glädjerus och gråtattacker mer nu. Jag går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0