..

Hmm, vet inte riktigt vad jag sak skriva, har inte så mycket nytt att berätta..
Fick lön efter två månader itan i måndags, och nu är den nästan slut:/ sämre. låg efter med både hyra och telefonräkning eftersom jag inte fått några pengar alls på 2 månader, så gick mycket pengar dit. Har även handlat för en månad minst framöver och betalat andra räkningar, köpt jacka och skor och ska såklart köpa en forumbiljett. Så även fast det har gått mycket pengar så har jag inte slösat på massa onödiga saker, så tycker jag gjort det bra ändå:) Och det jag har kvar kommer jag ju typ inte använda eftersom jag jobbar hela tiden, har mat och har betalt allt annat, så det är bara nöjespengar;)

Just det, bokat resa till Alperna oxå:D Så 16 januari åker jag, Linn, Jack och Robin till Österrike en vecka, ska bli sjukt kul!

Halloweenfest på fredag, blir Marité, men brukar oftast hamna på G3 i slutet av kvällen, så får se.

Och nästa helg ere FORUUUM !! Ska bli sjukt roligt:D

Vet inte mer vad jag ska skriva, har som ingen lust.. Lägger mig ist, börjar sex imorrnbitti:/ Så blir sängen och lite TV tills lillebror kommer, ska sova här inatt:)

Rehabdagar nu Martina, haha, bara att vänja sig:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0