:)

Myskväll med lillebror igår, film, chips och godis:)
Blev bjuden på räkmackor hos pappa innan oxå, godare. Följde med dom på godisjakt runt hela stan, haha, man kan ALDRIG få för mycket godis!

Blev erbjuden att få mammas bil förresten förut, men tackade nej, behöver ingen bil, och hon behöver pengarna mer. Så igår sålde hon den. Imorse ringde hon och fråga varför man inte kunde sätta in pengar på min mobil, för hon tänkte fylla på, sötmamma:) Men har ju abbonemang så fick på kortet ist, tack <3

Just det, haha, är ju så van att sova bredvid Jimmy, så inatt när jag vakna till så sträckte jag ut handen och skulle mysa, felet va bara att det va ju inte Jimmy, utan Andreas som låg där, haha xD Tänkte han skulle bli lite paff när jag smekte honom på armen mitt i natten, men han hade inte ens märkt det. Tur va väl det, men kände mig som ett mongo, haha:)

Nu blir det städning, hårfärgning och duschen innan det börjar välla in folk. Marité ikväll :) Får se om man blir kvar där eller om det slutar på G3 som vanligt:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0