. med tunga steg...

Jobbade till midnatt igår, gick bra, mest taxi förfrågningar.
Tänkte kliva upp tidigt idag, åka på gymmet och hälsa på i Valla innan jobbet, men kunde inte sova inatt så va alldeles för trött.

Alla tankar och frågor äter upp mig inifrån, så i helgen flyttar jag ut, försöker få nån slags ordning på mig själv. Det är inte lätt jämt :'/   men har lyssnat på hjärtat och struntar i hjärnan allt för många gånger nu, och det funkar uppenbarligen inte, så inte mycket annat att göra än att byta taktik helt, även fast det känns tungt, även fast jag egentligen inte vill. Men det går inte att leva på hoppet hur länge som helst heller, tyvärr:(

Jag vet inte vad jag vill längre, ge mig klarhet ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0