..

Sega dagar, minst sagt. Tycker inte om att inte ha något att göra, fast är ju lite bättre nu när jag vet att jag har jobb snart iaf:)

Vart slö mest hela dagen idag, tog en paus i slöandet och åkte på Barnens Hus, handlade present till Olle som fyller 11 på lördag, en kickboard ´hade han önskat sig så fick bli en sån då. Gick in på Ixo-house oxå ( Där jag förövrigt kommer storshoppa när jag får lägenhet ) och hitta billigt OCH gott godis, vilket faktiskt inte händer ofta, haha, så va såklart tvungen att köpa MEN till min förvåning va jag inte alls sugen när jag kom hem, så den hamnade i skafferiet. Otroligt stolt över mig själv där:) Har även kollat vad gymkort kostar idag, så ska snart fixa ett sånt oxå:)

Dom börja sjunga i lägenheten bredvid för ett tag sen, så har suttit utan ljud på tvn nu i kanske en halvtimme, och ni skulle bara veta hur tråkigt det blev på tv helt plötsligt, även fast jag har text. Att ljudet kan göra så mycket.

Bio imorrn, Sommaren med Göran, hört den ska va bra :)

Nää, hungrigare tjej ska lyfta bort godispåsen för att nå fram till mackorna nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0