...

Jag hatar rubriker.

Klippte mig ju i förrgår och blev asnöjd. Klippte luggen åt det andra hållet för att dölja mitt fula ögonbryn, och vet jag gjort det förut men kom inte alls ihåg varför jag bytte tillbaka sen igen, men efter jag duschat förstod jag varför, haha. Har en virvel på en sidan som gör att luggen inte går att lägga åt andra hållet utan att håret ser helt cp ut. Så det som såg himla bra ut när jag var nyklippt såg nu helt stört ut och tog hundra år att fixa, och när det väl va fixat så tar det fem min så måste man fixa om igen, och igen, och igen, och igen:/ Så det blev till att ta fram saxen och klippa lugg istället. Ser kanske inte lika bra ut som det andra när det var nyfixat MEN jag slipper fixa det en miljon gånger på en dag iaf:) Så nu har jag ny frisyr för andra gången den här veckan.

Va på bio med Malin och Martyina igår, The ugly truth, som va asbra, skratta massor och njöt av sällskapet:) Gick hem till mig, Viktor kom, och slog på en film, som både jag och Martina somnade ifrån, haha, sjukt trött. Men helt klart en toppenkväll:)

Tänkte ju ha en lugn helg den här helgen, men va fan gör man en hel helg när man inte går ut?? Inte en aning! Så blir kräftskiva och utgång ikväll ändå:)


Sara skicka massa gamla bilder och måste säga det att gamla bilder är bra nog mycket roligare att kolla på än nya, haha:)



måste gäöra mig iordning för kräftkalas nu:) slänger nog upp resten på facebook sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0