...

har precis ätit den äckligaste kebaben nånsin.
Lite av en besvikelse när man suttit och längtat efter en god kebab, är sjukt hungrig och orkar anstränga sig så pass att jag sprang bort på Daffys, och så va den inte alls nå god. Trodde faktist inte att det gick att göra äcklig kebab, men tydligen så:( Kan iofs ha lite att göra med att smaken inte riktigt funkar som den ska, men ändå.. fan.

Fortfarande sjukare än allt:/ Vart hemma och tvättat hela dagen och känner bara för att slockna i soffan.


Jävla sjuka förresten! Har sett fram emot att gå ut i helgen ända sen i fredags. Lali ska ju komma hem och nästan alla sen förut ska med ut, skulle bli så jävla bäst! Men självklart blir jag sjuk, vilket inte hade hindrat mig kanske i vanliga fall, men nu när jag ska börja jobba på måndag känns det ju inte så lockande att dra på mig ännu mer förkylning:/ så jävla typiskt!!!


Tackade förresten ja till lägenheten på kyrkgatan, så nu är det bara att vänta och hoppas. Va ju åtta som fått erbjudande så inte alls säkert jag får den, men det vore ju himla skönt med en lägenhet mitt i stan.

Kommentarer
Postat av: Mormor

Vadå, Kyrkgatan vilket nr din mamma bodde där när hon gick på PC. Min morbror Egon Reuterbrand alias Egons cyckeloch motor det var nr 27 , och min kusin margit Reuterbrand bor där.

2009-09-16 @ 22:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0