..

Va på jobbet för första gången igår, kändes riktigt bra:) Gick igenom massa som har med företaget att göra, fick välja eget tangentbord och skriva på massa papper. Även att vi fick läxa, haha, trödde man slapp det efter skolan, men inte då, fast va inte så svårt tror jag sp går nog fort..

Fick inte lägenheten på kyrkgatan iaf:( Blev erbjuden en annan som jag skulle få 1 oktober om jag ville.. MEN kändes gansak onödigt att flytta till grannhuset, i en nästan likadan lägenhet, 7 kvadratmeter större bara, och fortfarande inte ha nåt riktigt kök eller nåt, och så berätta hon när det skulle komma ut nya lägenheter, så jag tackade nej. När jag väl får en lägenhet så vill jag att den ska va större, och så vill jag iaf ha ett riktigt kök, elelr jaa, en ugn och fler skåp och så än här iaf.. Såååå jag blir kvar ett tag till.

Blev ingen utgång igår, va med på förfesten bara, mådde så jävla dåligt, men kul o träffa alla, speciellt Lali :)
Kanske blir fest ikväll istället om jag mår bättre:)


Bara obrutna löften leder till en fortsättning nu. Sista gången jag hoppas på en förbättring.
Give it to me, please:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0