..

Första dagen på utbildningen på jobbet idag:) Gått bra, men sjukt trött, inte van att kliva upp tidigt, men det kommer väl det me.. Somna nästan en sväng när jag kom hem, men blev uppryckt igen, gick bort på Willys o handla, sjuuukt mycket mat, ganska dyrt :/ Men sånt som behövs för att överleva ju.. GICK hem med typ sex påsar, stört jobbigt.. Tur vi va tre o hade en cykel iaf:)

Efter hockeyn blire film o chips, mys:)
Kommer sova som en gud inatt efter min första heldag på en månad, haha. Sen upp på jobbet 8.15 igen, men hellre det än skola iaf;)

Ganska bra nu:)

Kommentarer
Postat av: Diana

Jag kikade runt på kebbaben och såg att du satt där, sen så följde du din blick på mig hela tiden kändes det som. Och det störde mig hårt! Att vi/jag var det rättare sagt som inte ville gå ner till Jimmy när du var där för att jag hade frågat Jimmy flera gånger om vi kunde börja dricka hos honom. Men han visste inte och tyckte vi skulle dericka hos mig. Och då kändes det som att han inte tyckte vi skulle komma om du var hemma. Så behöver det inte alls vara, men i den stilen uppfattade jag saken. Så tyck att jag är töntig hur mycket du vill. Och en speciell uppfattning av dig har jag aldrig haft, inte från min egna sida. Jag har bara hört massa saker. Som jag inte har en aning om hur det är. Och har inte heller brytt mig.

2009-09-21 @ 21:24:14
Postat av: Diana

Jah visste inte ens att du var på kebbaben utan kollade runt sen såg jag dig. Sen stirrade du på mig vart jag än gick (när jag var i synhåll för dig). det behöver inte vara så utan kan ha varit jag som bara kände så. Men det störde mig hårt iallafall. Sen att jag inte ville komma ner till Jimmy när du var där var för att jag hade frågat Jimmy typ torsdag, fredag och lördag om vi kunde dricka hos honom men han visste inte och han tyckte vi skulle vara hos mig. Och då fattade jag det som att han inte ville ha dit oss om du var hemma. Därför ville inte jag dit när du var hemma. behöver inte varit så heller, men så uppfattade jag saken. Kanske inte så konstigt, för när du inte har bott där så har det ALDRIG varit något han tvekat på om vi ska vara där. Sen så har jag ingen egen uppfattning om dig, jag har bara hört saker och självklart så bär det med sig. Men jag har ingen egen uppfattning om dig, och det har jag inte heller haft chans att fått. Men du får tycka vad du vill att jag är töntig, att jag är skrattretande tyck det du tycker känns bäst att tycka!

2009-09-21 @ 21:35:27
Postat av: Diana

Va dock inte meningen att skicka 2 kommentarer, den första visade sig inte när jag kollade.

2009-09-21 @ 21:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0