.

Det är inte lätt att lita på någon som en gång svikit! Och det påverkar även mig, jag vet att jag är surare, misstänksammara, jobbigare och tjatigare, och tro mig, det är inte roligt för mig heller, men jag kan inte rå för det. All tillit har bara rasat, och det är bara en person som kan kämpa och bygga upp den igen.

Sen kanske det inte är rätt sak att hämnas, att göra lika, men det får iaf folk att förstå hur jag känner när det är tvärtom. Jag vet att det är barnsligt och fel, men poängen hittar iaf fram.

Önskar bara att allt gammalt kunde slängas bort, att det inte betyder något. Så jag kan börja tänka i nuet och blicka framåt, sluta vara rädd för det förgångna.

Om jag nu kan lita på dig, om allt gammalt betyder lika mycket som skräp, BEVISA DET DÅ!

Jag är inte perfekt, jag gör också fel, jag är sur och jag är töntig och gråter så fort jag blir arg eller ledsen. MEN det är inte alltid så enkelt, det är det verkligen inte, tyvärr. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0