...

Blir inte så tätt mellan inläggen nu. Beror väl på att det inte händer så mycket, jag sover halva dagarna och den andra halvan gör jag nåt annat meningslöst. Sitter vid datorn och tvn, kanske hälsar på ute i Valla eller mamma. Lite skönt är det ju måste jag erkänna, att inte ha några krav, men blir sjukt uttråkad oxå. Så ska börja träna nu:) Längtar tills jag börjar jobba, få in pengar och komma in i riktiga rutiner igen och känna att man faktiskt gör något om dagarna.

Börjat spela poker oxå, aldrig riktigt förstått mig på folk som sitter flera timmar varje kväll och bara spelarspelarspelar, men nu förstår jag, är ju sjukt kul och man märker inte alls att tiden går, haha. Gick iaf asbra första dan, eller jaa, jag gick plus iaf:) Sen inte fullt lika bra resten, kanske mest med tanke på att jag inte hade nån hjälp då. Men det kommer, en dag kommer jag va proffs ;) Alla är väl dålig i början, eller?

Fortfarande inte hittat nån lägenhet heller, inte det lättaste när man är plats 133 av 209 typ i bostadskön på Östersundsbostäder :/ så hoppas jag får på annat håll. Tillochmed funderat på att köpa en lägenhet, men då måste man ha typ 50000 i handpenning för att få ta ett lån, och sånna pengar har inte jag, inte än. Fast gör egentligen inte så mycket, är ju inte det att jag inte trivs här, för det gör jag verkligen. Perfekt läge och underbar sambo och det är så skönt att slippa vara ensam MEN det är så litet och jag har ju en hel lägenhet iproppad i ett förråd i Mattmar. Så jag måste ha en lägenhet att trycka in mig själv och alla mina grejer i, helst inte bara det.

Aja, jag mår iaf super och livet rullar på utan större hinder. Tar en dag i taget och så får jag se vad som händer, just nu känns iaf allt helt perfekt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0