..

Första gången på två veckor som jag kliver upp innan tolv, haha, men åtta imorse hasa jag mig ur sängen iaf, planeringsdag på dagis så har lillan idag:)

Har suttit och kollat på Nalle Puh och hon va så trött så hon somna i famnen, så nu ligger hon och sover. Nästan så jag ska gå dit och lägga mig själv oxå, nästan inte sovit nåt på hela natten:/ Det är konstigt hur fort man vänjer sig och nu kan jag knappt ens somna när jag är ensam:( Så är stört trött nu.

Appropå sova är det kanske dags att vända tillbaka dygnen snart oxå, för den 18e börjar det komma tidiga mornar igen:) Ska satsa på att kliva upp samtidigt som Jimmy i veckan, får se hur det går.

Ska ge Elina lite mat sen när hon vaknar sen ska vi ner på stan med Martina, luncha på tacobaren:)
Efter fem helger ute blir det äntligen en lugn fredagskväll:) Skulle på bio, men Martina kunde inte få tag på sina biobiljetter idag, så ska nog hyra film istället. Fick hem 40tums tv och hemmabioljud igår som Jimmy köpt, så blir till att testa det då:)


Igår va jag upp till mamma och hjälpte henne att sätta upp tavlor i lägenheten. Blev bjuden på mat oxå, wok, himla gott:)
Sen va jag och Benita och kolla på en lägenhet, en etta på kyrkgatan, i traktörenhuset, lite liten men helt perfekt läge ju, så får se om det blir till att tacka ja till den. Vill ju egentligen ha en lite större lägenhet, känns ju lite onödigt att flytta från en liten till en annan liten, antagligen ändå va mycket i den jag bor i nu, men betala 1600 mer i hyra. Fast samtidigt har jag ju nåt eget då, nånstans att ha allt mitt. Så som sagt, får se hur det blir, har till den 15e på mig att svara så.. Tycker egentligen om att bo som jag bor nu:)
Åkte hem till pappa och blev klippt av Erika, kolla lite på idol, men va tvungen att åka tillbaka till lägenheten eftersom Wilsson vart där och lämnat öppet eftersom han inte hade nån nyckel. Så blev till att krypa ner i soffan med film och chips:)


Jaa, vad gör man när man är vaken klockan tio? Går inte kolla på tv för bara skitprogram, och datorn blir oxå seg i längden ju och jag kan inte gå ut eftersom Elina sover. Vill inte äta eftersom vi ska käka buffé sen, haha, så man vill ju få i sig så mycket som möjligt så det va värt det :P Blir lite lågvolymad guitarrhero kanske? Ska iaf inte sitta här och slösa bort dyrbara vakna minuter;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0