..

Ibland så känns allt så himla braaaa, men sen kommer dom nedrans stunderna då det bara känns så, jag vet inte, inte dåligt, men typ meningslöst? Som om jag bara pausar det som ändå kommer hända, och det enda jag kan tänka är, varför? och inte ens det har jag nåt vettigt svar på:/ It's just not ment to be. typ. eller? Skulle kunna tänka mig helt virrig, och det har jag gjort oxå, meeen fortfarande, inga svar. Så vad gör man? Väntar och hoppas att svaren bara ska hoppa upp framför mig en dag?


Iförrgår bestämde jag mig fr att börja leva hälsosamt iaf, haha. Så igår vart det till att springa iväg på Friskis&Svettis med Malin, gå på jympapass och köpa halvårskort (för har man köpt kort måste man ju gå, även fast man är lat) Skulle vilja säga att det var sjukt skönt att träna, men då skulle jag ljuga, det va allt annat än skönt och man kände sig sämst när man såg alla 50+ hoppa runt där och inte se ett dugg trötta ut, medan man själv höll på att dö, haha, men det kommer;) MEN det va skönt efetråt, och det är det som räknas va? Hoppade även chipsen till filmen dom hyrde igår, så är sjukt nöjd med mig själv:)


Har gått hemma nu i en månad snart och varit helt frisk hela tiden, men självklart kommer det lagomt tills jag ska börja jobba!! Sämre. Igårkväll fick jag störtont i halsen och huvet och idag hängde näsan på:/ FYfan vad jävla typiskt! Fortsätter det i den här farten ligger jag dödssjuk innan onsdag.


Vakna sjukt irriterad imorse oxå. Först av Jimmy och Jimmy. Man kan tycka att när man kliver upp och någon fortfarande ligger och sover, så brukar man försöka vara så tyst som möjligt va? Men nejnej, det va inte alls hur Jimmy och Jimmy tänkte. Det va smällar i dörrar och skåp, höga röster och jag vet inte allt, allt annat än tyst iaf!! Men en vacker dag, då jag börjar sex eller nåt, då ska dom få igen;)
Sen går det nån timme, har beställt nytt lås till tvättstugan eftersom det andra va borta, och han som kom med det va så snäll(?) så när han la ner det i brevinkastet så ringde han även på två gånger så jag skulle höra att det kommit! och sen vare kört, bara att kliva upp:@
Så funderar på att springa ner och boka nån tvättid?

Ska iaf bort och va barnvakt sen, bli bjuden på lite mat och förhoppningsvis bli på lite bättre humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0