:)

Kort inlägg innan jag går och drar in massa stålar.

Halv tolv igår ångra jag mig och kom på att jag skulle med mina loved ones ut iaf. Smink, dricka, kläder. Lyckas ta mig in gratis på marite utan förköp, men packat medfolk så drog vidare på g3. Det ägde som alltid och stötte på mina neighbours from the country. Efterfest med "så det kan låta" hela natten och kom hem halv sex. Lagom tills Malin skulle upp på jobbet och svara på lite sms, så va ju tvungen att skicka iväg en fråga då.
"Varför var inte Malin Olofsson med på efetrfest inatt?" väntade en stund och fick sedan svaret "118100 tror att Malin "väldigt snäll" Olofsson är en mycket rar och pålitlig tjej som aldrig skulle svika sitt kära arbete. Hon behövde sova de där två timmarna inatt för att orka med sin långa arbetsdag men saknade självklart Sabina "väldigt söt" Eriksson och Desiree "väldigt fin" Lundqvist Lingsell som var och levde loppan hos tuffa killar hela natten. Vi önskar er en wunderbar dag och tycker ni borde sluta äta chips och omedelbart gå och sussa, puss från 118100"
Helt klart godkänt svar, värt alla 18kronor och Malin är förlåten för att ha dissat efterfesten.
Hade iaf en gryyym natt med Desse, Malin och alla mina Mattmargrabbar:)


Jobb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0