.

kort om allt blir det nu. sitter på jobbet och inte många som ringer, sköööönt:)

Blev fördelsedags/inflyttningsfest i lördags. Trots bråk i mitten hade jag faktiskt sjukt kul:)
Började med asgod middag ho Martina och fortsatte sen in mot stan och Anki. Kom dit massa folk, spela spel och hade allmänt kul. De flesta drog på g3 men några av oss gick på larrys, dansa som det inte fanns nån morgondag och drack som om det skulle rinna rakt igenom ;) Krogen stängde och jag o Malin följde med massa skåningar och efterfesta till fem. Även helt sjukt att en av killarna påstog att han legat med över 100 tjejer, haha, men sjuukare.

Segdag igår. Donkenmat i solen på stortorget och sen hem, städa hela lägenhetn, bar grejer till förrådet och tvättat. duuuktigt. Va lätt värd ett bad efter det så blev invigning på badkaret med ljus o musik o grejs, myys:) Lyckas översvämma badrumsgolvet å, må va nå fel på avloppet eller nåt. Sen film, och chips såklaaaart, blir massa gym nu innan sommarn jaaaaaaa.

Delat pass idag, jobba till tolv och ville ut i solen för vädre va ju perfekt men blev nerröstad. Så när jag väl kom ut var solen borta :( Svulla i oss donkenmat IGEN och sen va klockan nästan jobb igen :/

Mys med Angelica Martina och Emilia ikväll:) Film och chips IGEN, haha, men som sagt, blir träning tilt tusen sen ;)

Blev inge kort ändå, och börja självklart ringa asmycket för jag skrev det va lugnt, så tagit mig sisådär en timme att skriva mellan samtalen nu, men har ju fått tiden att gå då iaf:)


Snart slut, wheeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0