<3




Det här är en himla bra kille ska ni veta, dock så är vi inte så bra för varandra, men han är en människa som nog aldrig riktigt kommer försvinna ur mitt liv. Försälskelsen är borta men kärleken stannar ska du veta Jimmy. Med rätt tjej, vid rätt tid så är han huuuur gullig som helst och typ den bästa som finns.
Alla människor passar kanske inte ihop som par, men jag hoppas och tror verkligen vi kan funka som vänner, bara vi ger det lite tid. Som det va förut, i början.
När du är som bäst är du verkligen underbar!
Även fast jag flyttar hundra mil är du välkommen att ringa så ofta du vill, för jag vill aldrig förlora dig helt.

Jimmy Hernerud, alltid i mitt hjärta!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0