.

Dålig uppdatering här, I knooow.
Jobbat som ett as hela sommarn, så inte haft varken tid eller nåt intressant att berätta.

Jobbat på stråket och yran nu mest hela veckan, gått sådär, men älskar blackjackjobbet så vart nöjd ändå:) Vart på stråket några dar har jag hunnit med också, sjukt kul i fredags och måndags. Tisdag va väl sådär. Skulle på fäviken i fredags, men fick ingen skjuts hem på lördag och så blev det så sent så sket i det och drog med malin ut här i stan istället, skulle yras trots att det kosta skjortan, menneee, vi fastna på förfesten så blev himla billigt ändå;) gick in till stan, ångrade att jag tog högklackat då kan jag erkänna, käka kebab och drog oss tillbaka till frösön för att efterfesta, så blev en braaa kväll ändå:)

Kneten har bott här mest hela veckan å, så idag tryckte jag dammsugarn i händerna på han, och han fatta vinken, så nu äre rent och fint här igen :)
Fortsätter jobba som en gris i tre veckor till,sen ni, flyttar jag till Borås!
sagt upp mig på Eniro i förrgår och pratat med Desiree på Cherry, så nu finns det ingen återvändo, men det blir nog bra:)

Nää, ska dra påmig nå kläder och bege mig upp mot mamma nu. Fira Benita och käka tacos, muuums:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0