.

är sämst!

jobba åtta-elva på Eniro OCH åtta-två på badet, hur tror ni det gick ihop?
Det gick det inte!
Lyckades fixa så jag börja elva på badet, smet en kvart tidigare från Eniro för att rensa ogräs tre timmar. Hem, åt, kolla på tv, powernapade, men ställde såklart klockan så jag inte skulle missa jobb på Eniro igen klockan sex. Klev upp när klockan ringde, satte mig i soffan, somnade och försov mig! Jag är kass!
Sprang iaf iväg på Eniro, datorn krångla, headsetet funka inte och kunde inte börja jobb förrän klockan sju. Spela bort pengar på unibet, vann tillbaka dom igen!
Och nu kan jag inte sova, så suttit och spelat mario och tryckt i mig nötter.
Halvdålig dag som mer än gärna får ta slut snart.

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0