.

Slutspurten på jobbet nu, bara två timmar kvar av passet som jag började elva. Trodde det skulle va hemskt och segt, men har faktiskt gått ganska bra ändå. suttit och spelat blackjack mesta tiden och faktiskt vunnit för en gångs skull! :)

Men faaan vad skönt det ska bli att sova när jag kommer hem! Åhh, nästan så jag ska slå av mobilen helt och dra igen persiennerna, sova tills jag vaknar, satan vad skönt det vore!

Nattjobb resten av helgen oxå, så blir bra nog slöa dagar, men det gör inte mig nåt;)

Börjat packa ihop lite grejer idag också inför flytten, rensat i förrådet och sånt och slängt massa onödigt som man aldrig använder, duktigt gjort. Tänk om jag kunde vara lika duktig med disken, som ännu en gång cäxt till ett stort berg i köket :/ Kanske dags att ringa in Benita snart igen :D

Juste, tömde spargrisen idag, ni vet sånna pengar man samlar på sig som bara tar plats och som man ändå inte skulle sakna, har lagt alla dom där i nån månad nu och det hade växt på bra ska jag säga. Alla min "onödiga" pengar, som jag inte saknat ett dugg, blev idag över 1600 kronor, yeees, så det lönar sig att samla på alla småkronor ser ni ;)

Nää, nu är sista rasten slut, ska köra en sväng till på Unibet och sen bara längta hem till sängen! Hoppas ni sover gott, för det ska jag absolut göra när jag kommer hem! P

uuuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0