.

Seeg dag idag.
Drog mig upp ur sängen och släpade iväg mig på jobbet i regnet. Va där en timme utan att göra ett skit, fick åka hem och sen har jag segat vid tvn med chips o grejs, muuums.
Fått besök av både syster och bror, menne vet inte riktigt om det var av kärlek dom kom, haha. Den ena ville bara ha pengar till en hamburgare, och den andra ville slippa frisörkostnaden. Aja, är glad dom kom i vilket fall, sötsyskona mina:)

ska inte lägga in en krona till på unibet från nu. punktslut. skitsida.

juste, ska spela paintball för första gången på lördag! ska bli sjuuukt kul! :)


tänkte tvätta och diska idag, men har misslyckats med båda. tar det en annan dag istället, kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0