.

Dålig uppdatering här, I knoooow, menne, haft mycket att göra sista veckan..

Nu har jag iaf flyttat, är nere i Borås, och trivs himla bra än så länge:)
Sjukt segt att köra åttio mil ner, men det gick himla bra ändå, sjukt stolt över mig själv som faktiskt hittade till rätt gata och allt trots att internet la av så jag inte hade nån karta,det ni ;)

Bor i en jättestor lägenhet tillsammans med fyra andra, en är dock bara här lite ibland, nån 50-årig psykolog tydligen, haha, inte träffat henne än.. De  andra verkar himla bra faktiskt:) Två som är lika gamla som mig och en som är 32.. Hon påminner himla mycket om mamma må jag säga, haha:P

Igår va jag runt o kika på stan, som är himla mycket större än Östersund. Bor precis vid centrum så det är perfekt avstånd till allt oxå! Sen blev det en sväng på friskis&svettis på kvällen, aerobicspass, behövdes verkligen efter min slösommar! Gick förbi Ica på vägen hem och handla massa GImat, för nu ni ska det bli spänst i kroppen igen!

Sov läääänge idag, möblerat om rummet så det ska passa in med tvn jag ska köpa:) Sen gick jag till Knalleland en sväng, handla skor och sprang förbi ginatricot-outleten:) Även LAGAT mat idag, inte illa för att vara jag, riktig mat! inte typ pyttipanna eller köttbullar som vanligt, haha, nej gryta fick jag ihop, riktigt gott tillochmed!

Vart och träffat min nya chef nyss, fått massa update om alla krogar och bord här, 18 STYCKEN har dom, helt sjukt många, mot Östersunds vanliga fyra. Så nu ska jag iväg och jobba om bara en stund, är asnervös och hoppas det inte går helt åt helvete nu första passet iaf!

Lägger upp bilder på lägenhetn sen, antingen här eller på facebook. Nu blir en sista fix inför jobbet, byyyeee

Kommentarer
Postat av: Marina

TACK vännen! Underbart att läsa om vad du gör, fortsätt så. Kram från världens bästa moster.

2010-08-28 @ 10:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0