:)

är bara på sånt underbart bra humör! dansar, sjunger och kommer på mig själv med att le som ett fån lite då och då, haha

ännu en vecka fylld med poker har gått och nu är vi ledig tills tisdag. sen äre bara tre utbildningsdagar o praktik kvar innan vi börjar jobba på riktigt. ska bli skönt att börja jobba nätter faktiskt:)

panik inför tentorna, missat massamassa föreläsningar ju och har sån sjukt dålig självdiciplin så inte pluggat en sekund heller:/ måste verkligen skärpa mig o ta tag i allt sånt trist med, dissa soffan nån gång då o då!

klassfest igår med, känns som jag inte träffat alla på hur länge som helst nu så va himla kul! käk o dricka på viva o sen vidare på harrys:) vakna UTAN huvudvärk imorse och skulle in på stan o handla julklappar va det tänkt. menneee kikki va bakis o jag bara allmänt seg så blev en soffdag ändå, igen! kolla på julfilm o mysteriet på greveholm helahela dagen.

skulle på liseberg ikväll med linda o tua, men blev så sent så sket i det ändå och går nån annan dag istället. ni kan aldrig gissa vad vi ska göra istället? soffhääääng! såklart;) hur klarade jag mig utan soffa innan alltså? haha

och de slutar inte där, mina soffdagar, näärå blir soffan imorrn med, ta igen massa filmer jag tydligen missat o måste se. har jag tur får jag även spendera måndagen i min favoritmöbel:) tur jag inte är så slö o lat? ;)

nää nu blire en städsväng innan jag får finbesök:)



Kommentarer
Postat av: Mamma!

Vad kul att du mår bra och är glad Sabina!

Bra med soffdagar med!!!!

Lycka till med skolan oxå- det fixar du nog.

Jag är glad för din skull...

Mammi älskar dig mest av allt i hela världen!!!

Puss!!! <3<3<3

2010-12-05 @ 16:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0