.

Nu vare ett tag sen igen, har som inte tid. eller joo, men spenderar tiden på nåt vettigare helt enkelt!

pokerutbildningen är klar nu iaf. känns lite trist att inte träffa alla varje dag, men skönt att slippa spendera helahela dagarna inne i mörkret och hinna med annat istället. hade praktik hela natten i lördags och gjorde inga större tabbar, och på fredag jobbar jag första riktiga passet:)

varit alldeles för lat för att plugga senaste veckorna med. prioriterat det jag tycker bättre om helt enkelt, vilket jag förmodligen kommer få sota för den här veckan. har alltså en vecka på mig att plugga till TVÅ tentor. som om inte det vore nog så har jag i ena ämnet varit på hela två föreläsningar. i det andra bara(?) missat hälften.
konstruktionsuppgiften som vi haft i typ sex veckor började jag med i lördags. meeeen, hade redovisning nu imorse och det gick galant ändå, yesyes!
så den här veckan blir det till att plugga in de tolv föreläsningar jag missat, göra massa övningstentor och helst hinna läsa byggtekniksboken.
som om inte det vore nog ska jag även hinna jobba två pass på bjurfors, ett på cosmopol, gå på personalfest, åka till borås för sista föreläsningen och försöka få tid över till påhälsingar i lunden såklart:) det blir taaajt, men ingenting är omöjligt har nån lärt mig!

får schemat imorrn, men vart jag får det har jag missat, haha, så ska försöka leta reda på det så jag kan boka hemresa i januari. hoppashoppas jag kan va hemma lääänge så man hinner träffa alla saknade, älskade människor!

sitter fortfarande kvar på skolan. för trött o slö för att släpa mig nån annanstans helt enkelt. borde träna, eller åka hem till göteborg o plugga, eller köpa nya skor, eller äta.
går nu iaf, får se vart jag hamnar

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-14 @ 19:25:19
URL: http://www.grinders.se
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-14 @ 19:28:03
URL: http://www.grinders.se
Postat av: Mamma

Mamma älskar dig Sabina!!!

Lycka till med tentorna....dem fixar du galant!!

Gogumma!!!

...Ingenting är omöljigt!- Det omöjliga tar bara lite längre tid!!! <3<3<3

Puss puss!!

2010-12-14 @ 19:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0