:)

INLEDER NYA ÅRET MED EN EFTERLÄNGTAD HEMRESA! :D
efter många om och men och svordomar fick jag tillslut till bokningen från min supersega dator. så första veckan i januari spenderas hemma i östersund, underbart!

bowling o personalfest på hard rock igår med bjurfors. himla kul att träffa alla, och ännu roligare när man fick vinna bowlingen med :p blev ändå en ganska lugn kväll, de flesta hade lektion eller jobb nu imorse så i slutet va vi bara typ sex kvar. vi gick ändå hem ganska tidigt, tryckte i mig mcdonaldsmat och sov med kläder på eftersom de är så nedrans kallt här o jag bara har ett täcke (som kikki drog åt sig efter halva natten:p )

huvet dunkar lite lagom sådär idag, men det hör väl till. ska springa genom duschen, dra med mig byggtekniksgrejerna och bege mig bort mot lunden. blir plugg o mys innan jag ska iväg på första passet inatt, faktiskt nervös med men det går nog bra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0