.

har sån sjukt dålig självdiciplin alltså :/

hade räknat ut det asbra. skulle jobba fredagnatt och sen ha tre hela dagar att plugga inför tentorna. jooni, hur gick det då? lördagen spenderades i sängen halva dagen eftersom jag jobbat natt. efter jag åkt hem hade jag ju ändå heeela kvällen för mig själv och byggtekniken, men tvn fanns ju där med, och där fastna jag.
sen vakna jag idag, helt inställd på pluuuugg, men träningen är ju viktig så började dagen med dans framför tvn.
kolla mig i spegeln o insåg att mitt hår såg åt helvete ut så bestämde mig för att färga håret först. sen så vare så sjukt slitet så då klippte jag det innan, självklart ångrade jag mig efteråt, och även fast jag lovat mig själv en miljon gånger att aldrig mer klippa lugg så finns den där nu igen, och ångrar mig precis lika mycket den här gången!
aja, i vilket fall som helst så insåg jag när jag väntade på att färgen skulle verka att mitt badrum behövde städas, handskrubbade även golvet eftersom vi inte har nån skurmopp (det vare värt för att slippa plugga jaaaa)
klockan blev mycket så efter det blev det mat, inte för att jag va hungrig utan abra för att man måste äta, och för att slippa få dåligt samvete för att jag inte pluggar såklart.. och äter man framför tvn så fastnar man lätt där ett tag sen med.
så min fullspäckade plugghelg slutade alltså med kanske två timmars tentaplugg. jag är kaaaaass!

och hade tänkt va lika kass imorgon faktiskt.
men imorrnkväll, då ni! då åker jag till Borås, pluggar tills vi inte orkar mer, kliver upp och skriver den förbannade tentan, laddar om och pluggar inför nästa som är dagen efter. känns förhoppningsvis som jag klarat dom och sen är jag skolledig tills mitten på januari, underbart!

längtar hem också, men bara två veckor tills jag är hemma nu! :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka Till i morgon Sabina!

Mammaälskar dig!! <3<3<3

2010-12-20 @ 23:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0