:/

Alltså, mår som en gris och vet intevad det är som är fel.

Somna hos mamma en sväng igår och ändå sjukt trött när jag kom hem, så la mig vid tio. Vakna åtta imorsenär klockan ringde med sprängande huvudvärk, tarmig inte ur sängen så ringer jobbet och sjukanmäler mig. Han ber mig ringa upp rint fyra och berätta om det blir nåt bättre, om jag kommer imorrn. Klockan fyra när jag ringde tillbaka hade jag fortfarande inte tagit mig ur sängen och mår precis lika bajs som innan. Kan meddela er att jag FORTFARANDE ligger i sängen, efter 18,5 timmar, och enda anledningen att jag snart kliver upp är för jag är grymt kissnödig.

Ska dra i mig fyra liter vatten och 17 alvedon och hoppas på ett mirakel, sen åka ut till pappa och äta födelsedagsmiddag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0