:)

Jobbat hela dagen idag, hann ner på hm en sväng på lunchen, köpte en skjorta, ljusa jeansleggings och en vit tröja. Upp på jobbet igen, ner på Akelius på rasten och skrev kontrakt :D Jobb igen och sen en sväng till på stan, fick med mig ett linne, ett par asbilliga jeans, även nu tre(!) storlekar mindre än för ett år sen, asnöjd!
Juste, skulle köpa höga shorts oxå, trodde dom kosta 300 för det stod det på prislappen, när jag kom ut från provhytten och skulle kolla annan storlek så hade dom hunnit flytta precis dom, så va tvungen att fråga vart dom va. I vilket fall som helst skulle jag köpa dom, även fast jag tyckte det va liite dyrt. Kommer fram till kassan och fattar att jag tydligen tagit dom från ½prisethyllan och under tiden jag provade hade dom flyttats till ½½prisethyllan! så 75 spänn, inte illa pinkat när man förväntar sig 300, haha :) Må kolla noggrannare i framtiden, eller så inte, är alltid kul med överraskningar åt det hållet;)
Aja, det jag egentligen ville komma fram till är att jag handlat massor av kläder och skrivit kontrakt på lägenhetn idag, så på sjuuukt bra humör:) Blir nog träning sen oxå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0