:)

Sjukt skönt med SPA och massage igår ska jag säga er, tack mamma :)
Resten av alla hjärtans spenderades med Martina, kom hem från Spakliniken, gick på affärn, gjorde mat ola oss i soffan och mös med film, BÅDA somnade, haha.. Skulle egentligen på bio vid nio, men bestämde oss att det fick bli filmmys här istället, då ingen av oss orkade röra på oss, så vi stannade i soffan:) Pratade massa innan vi somnade som det alltid blir, alltid lika skönt att få prata av sig:)

Vaknade imorse och planerade hela dagen perfekt. Skulle diska, sola, gymma och ut till Valla o hälsa på. Blev inte riktigt så, haha. Vi fastnade i soffan och kollade på film, och sen en till film, och sen hemligt grejs framför datorn ;) Sen var klockan sju och det va alldeles för sent att dra sig mot gymmet och pappa. Sprang iaf bort och solade när Martina åkte hem, tog en promenad bort till Grundläggargränd (sjukt långt, jag vet) och hämtade grejer, ner på OK o boka tvättid och hem igen. Sprungit runt naken en sväng och hela jag luktar som en äckelgris efter solarium o salva, men jag öööverlever. Slängt på mig softkläderna o ska slänga på en film nu, mysa järnet med mig själv, va längesen nu, men inte grinar jag för det, imorrn kommer Martina tillbaka igen och lyser upp mitt liv :D

Juste, sjuuukt kul hade jag när vi va ut i lördags oxå! Så ni vet ;)

Nää, film vare jaa, disken får vänta ännu en dag.


För ni är så jääävla braaa <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0