.

Gick kung att jobba igår, tills klockan halv två. Självklart kommer det två killar som faktiskt kan spela och vips så går ena därifrån med över tusen spänn, bläää för det. Men gick ändå hyfsat när jag räknat ihop allt:)
Liite creapy när det kommer fram personer och vet precis vad man heter och vem man är, när jag inte själv har en aning om vilka dom är, hmm, haha, men lite kul ändå.
Juste, lovade mig själv så sent som igår att sluta ljuga och säga jag har pojkvän, och faktiskt dissa folk ärligt hädanefter. Det höll kanske tre timmar, haha, men alltså, det måste ju kännas bättre att få ett nej för att nån är upptagen än att faktiskt måste inse att man inte är bra nog, eller? Haha, aja, får se hur jag gör i fortsättningen:) Tror jag är för snäll för att verkligen rådissa någon, tycker så synd om dom då ju, haha, iaf nykter. 

Kändes inte som jag sovit en sekund när klockan ringde imorse, men va bara att hasa sig ner på jobbet ändå. Jobbade mina timmar och sen blev det gymmet, hääärligt:)

Ska upp till mamma sen o käka innan jag drar iväg på jobb igen, får se vad jag fördriver tiden mittimellan med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0