:)

Fick en udda komplimang på gymmet idag,  haha :) Värsta muskelberget som kom fram och tyckte jag va stark, tackaaaarrrr, haha. Sen att har stalkade mig resten av tiden va väl inte fullt lika kul.

Jobbat imorse, vart och tränat en sväng, ätit och betalt forumstugan. FOOORUUUM :D Fattar ni hur kul det kommer bli ? Helt sjukt!

Ska iväg och jobba fem igen, slutar åtta, sen börjar jag tio igen på O'learys:)

Juste, körkortet har kommit oxå, så bara o hämta ut :)
Och så fick jag reda på att mitt badrum ska renoveras, så vart ner o valt golv och badkar(istället för duschväggar) idag:) Ska snart börja kika på tapeter oxå, kommer bli asbra det där ;)

Puuuuuuussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0