.

haha, åhh, kan inte låta bli att bara hata vissa människor, haha. men måste ju finnas sånna oxå, för att bevisa hur otroligt bra resten är;)


När jag kom hem från jobbet idag så lovade jag mig själv att inte ta en steg till utanför dörren idag, och jag har lyckats himla bra må jag säga. Har sökt jobb, kollat runt på satorn och kollat på sju eller åtta avsnitt av Scrubs under filten i soffan:) Så jäkla skönt att bara ta en dag för sig själv, inte åka nånstans och inte ha ett dugg planerat.

Har inga planer på att lämna soffan ikväll heller och blir en tidig natt, jobb sex imorrnbitti.
Pratat med Martina o mamma, så på bättre humör nu är sist iaf, wheeey.
Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

I love you!!!

Du är bäst!!! <3<3<3

2010-02-23 @ 19:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0