.

Bröllop igår :) lägger in bilder sen.
Va så himla fin ceremoni, som följdes av middag och fest, skojskoj:)
Men som sagt, bilder kommer sen och en bilder säger mer än ord.

Fick skjuts in till stan sen på natten, så jag och Kristjan sprang på O'learys en sväng. Hade inga nycklar, inget bankkort och inga pengar, men det löste sig ändå. Blev en sväng på donken innan jag mötte upp Martina o fick nyckarna till lägenheten, där Emilia låg och mådde som en gud (?), haha. La mig, onödigt bråk, ner o öppna dörren till Martina, onödigt bråk och sen efterlängtad sömn.

Vakna vid halv tolv, hinka i mig vatten och låg o småprata med Emilia innan jag somnade igen. Blev väckt av pappa vid halv fem, och mådde huuuur bra som helst, eller? nej. åkte iaf ut till Valla, käka kinamat o hämta alla grejer.

Nu blire duschen och förhoppningsvis tidigt i säng, innan jag börjar min hårda arbetsvecka. usch

Är sjukt arg oxå, otroligt onödigt.



GRATTIS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0