.

Satan vad jag vill ha ett annat jobb, vantrivs verkligen, inte med folket, men jobbet i sig. Att sitta still flera timmar i sträck och kolla in i en datorskärm är inte riktigt min grej. Söker för fullt, och såfort jag får nåt mer socialt jobb slutar jag, trots att lönen är super, för fan inte värt ändå.

Jobbat imorse, tröttare än få men det gick. Hem i svinkylan och tänkte absolut inte gå ut igen. Så ringde Malin och jag hamna utanför dörren iaf, luncha på Pause, mysigt:)
Hem och städat hela lägenheten, även grundstädat hela badrummet!

Snart kommer lillebruuur en sväng, sen drar jag nog och solar en sväng. Funderade på gymmet oxå, men neeej, kylan då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0