Sverige

Sitter på Arlanda nu, väntar på att få åka hem, mentåget går inte förränelva, så några timmar kvar ändå. Om ändå Scrubs kunnat ladda klart hade jag haft nåt att kolla på iaf. Kommer iaf hem till Östersund imorrnbitti, ska upp i lägenheten, mysa med Martina en stund, duscha och sen drar jag vidare mot Umeå och Cherryfest;)


Har iaf haft det bra i Österrike, skönt att komma bort ett tag och bara mysa på, och som mamma sa åt mig, bara tänka på mig själv:)

När vi kom ner på lördan var det sjukt fint väder, strålande sol, så alla va på toppenhumör:) Åkte buss till Bad Gastein och bodde in oss i rummet. Linn och Jack somna typ vid sex och jag o Robin tog en långpromenad runt byn och testa på middan, kom hem igen, Linn och Jack sov fortfarande och ända fram till morgonen :P

Klev upp tidigt på söndan och upp i backen, sjukt skönt att åka, men man är ju inte den vanaste så fick apont i benen och fötterna. Linn åkte hem tidigare och jag och Jack gav oxå upp vid två nån gång. Hem o duscha och sen på afterski, middag och sen silverbullet för utgång jag och Linn, hade askul där!

På måndan tog vi bussen bort till Sportgastain, som är en annan skidort i närheten och där va backarna huuur bra som helst, så åkte även dit på tisdan och onsdan:)

På tisdan vare sol igen, jag och Robin åkte upp till Sportgastein och åkte massa offpist, helt död i benen efter, men lätt värt, för sjukt kul:) Linn vilade benen så hon hyrde längdskidor och Jack gjorde illa axeln dan innan så va hos doktorn :/ Drog på afterski, åt och sen hem och förfesta med Jack och Linn. Begav oss iväg mot Häggbloms för pimps and hoes-tema, men hamna på Silverbullet med Mats, haha, även det en så jäkla rolig kväll:D

Halvbakis på onsdan, men samma fina väder som lördan när vi kom så släpade oss till backen en efter en :P Robin drog tidigt på morgonen till Bad Gastein, Linn åkte vid tio till Sportgastein, när jag kom dit vid elva hade hon åkt typ 300 meter ner i backen, hittat en klippa och satt och sola, stannade där jag med och blev kvar tills efetr tolv då Jack kom, haha, så sjukt skönt i solen, helt underbart väder! Åkte nåt åk, mötte upp Robin och åkte hemöver. Gick på afterskin en sväng, men jag Jack och Linn hamnade i baren där vi åt ist, så började lite smått för kvällens utgång;) Robin kom ner så gick och käka och hem och duscha och SOMNA, haha, så blev en lugn kväll ändå:P

Kass sikt på torsdan så slöade på rummet ett tag innan vi drog upp, letade reda på parken, och sen genom nån skitskogsbana, haha, inte alls kul att åka sånna med bräda, och dåligt emd snö på det :/ Aja, blev iaf en kort dan i backen, emn destu längre kväll ;) Va iväg på badhuset, haha, och det va bland det mest nudistiska jag vart på. Jag och Linn gick upp på spaavdelningen och börjar ska in i en bastu, och jag menar, man får ju inte ha badkläder i Sverige heller, MEN, det första vi möts av när vi öppnar dörren är en halvfet, bräsande 60+are som sitter däroch visar upp hela paketet xD och värre blev det, hahah, iaf så visar det sig att man måste ha både kroppen OCH fötterna på handduken för att få basta, så det är bara att näcka eller gå,haha. Aja, iaf skönt att basta och ta det lugnt:) Förfestade i vår lägenhet med alla grannar senare, blev alldeles för full så kommer inte ihåg nåt, men det jag minns sen innan vi gick till Silverbullet va kul :)

Mådde förvånandsväärt bra på fredagmorgon, emn fortfarande dåligt väder så jag Linn och Jack låg i sängen skrattade till oss enorma magrutor,  och kika film på datorn mest hela dan. Kom på där i mitten att vi inte kunde ligga inne hela dagen, så gick på promenad och hitta nån promenadrunda runt berget, så himla fint där! Sen vare bara att äta och packa inför hemfärden idag. 

Självklart vare asbra väder idag igen så vi skulle åka, så jävla typiskt! Men ändå vart en härlig vecka, och längtar inte alls tillbaka till jobbet! 





Insåg precis att jag skrivit en halv roman, men vafan, finns inte så mycke annat att göra här och scrubs är fortfarande inte klart! :(


Kom precis på massa andra sjukt roliga saker som hänt, men tar det sen, ska kika på film nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0