.

Tillbaka till verkligheten, efter tre dagars vila.

Skulle jobba på larrys igår, trodde vi ja! Kom dit så hade dom stängt, fick höra att de tydligen inte var de bästa på att höra av sig. Men jag får betalt ändå, så jag är nöjd:) Gick och prata lite strunt på plaza istället, sen hem framför tvn med chips och bra film:) Prata med Martina igen oxå, känns som en evighet sen sist så det va skönt. Bara få ur sig allt och få lite feedback;)

Har lärt mig att, bara man bestämmer sig för nånting och verkligen håller fast vid det kan man uppnå precis vad som helst. Beslutsamheten är det viktigaste för bara man intalar sig själv allt det bra så flyter resten bara på.
Det är inte alls så svårt som jag trodde det skulle vara, det går braaaa :)

Funderar förresten på att börja jobba lite mindre och plugga lite lätt, skulle va guld. Problemet är att jag inte riktigt vet vad jag vill läsa, så får se hur det blir med den saken. Jobba mindre skulle nog va skönt i vilket fall, få lite mer fritid. Men då är det ju pengarna det sitter i! Men pengar är inte allt har jag hört :)


Världens sötaste tjej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0