.

Jobbade till halv tolv, fick nåt ryck och städade hela lägenheten när jag kom hem! Känns bra, slipper jag imorrn:) Bara dammsugning och disken kvar, sånt som låter för mycket för att göra mitt i natten.

Bokat tvättstugan imorrn, men insåg nyss att jag inte har nåt tvättmedel :/ Så får se om jag orkar gåoch handla det imorrnbitti, eller om jag struntar i det, städar klart och tar en tur ut till Valla ?

Just det, va en så söt kvinna osm ringde idag på Eniro:) Hon ville inte ha nåt nummer eller så utan ringde bara för att önska oss ett gott nytt år! För hon tänkte att det var det nog ingen annan som gjorde, haha, och det har hon ju rätt i.

Är sjukt hungrig, men väntar till imorrn, nu blir det sängen, himmelriket:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0