!

Tror fan ingen är på sämre humör än mig nu!
Gick och la mig hyfsat tidigt igår för att jag visste jag skulle upp tidigt imorse. Ligger och oroar mig som ett as och inbillar mig det värsta, men vad får man för det? Joo, en sjukt otrevlig kille, baserat på, hmm, INTE ETT JÄVLA SKIT! Så efter att inte ha somnat av oro i 40 min, så ligger jag istället sömnlös pga ilska i över en timme:@ och ni vet hur det är när man verkligen MÅSTE somna, då är det helt jävla omöjligt! Närjag väl somnar blir jag väckt av världens sämsta bortförklaring (jaa bortförklaring! inte ursäkt) och sen ligger jag där vaken igen. Jag skulle vilja veta när det blev så att man har rätt att vara elak för att man inte mår bra? När fan började tandvärk och feber hindra från att skriva snällt? För så vitt jag vet är det precis lika jävla lätt!! Det är ett val man gör och inget man kan skylla på nån jävla feber! Varför i helvete ska jag anstränga mig att va trevlig och omtänksam när jag bara får skit tillbaka ändå!? Nää, slut på det nu, orkar fan inte! Va den du blivit du, jag skiter i vilket även fast jag saknar den gamla. Aja, ska fortsätta berätta om min underbara morgon. Kommer iaf inte ur sängen när alarmet ringer, utan ligger kvar och drar mig tills jag måste skynda upp och stressa. Drar på mig apmycket kläder eftersom det är svinkallt ute, packar ner brädan och allt annat jox jag skaha med mig och är nästan påväg till bussen. Ringer till bydalen och får höra "det är -32 här och vi har en sköldgräns på -25 så liftarna är stängda tills vidare" KUUUUUUUUL. nej. Så blir ungen åkning ändå, och kommer antagligen inte somna igen om jag lägger mig, och är bara argargarg! Fan. och jaa, jag vet att jag skrivit ihop precis allt i en lång text utan mellanslag och att det är skitjobbigt att läsa så, men det bryr jag mig inte i. Suuraree tjeeeej!

Aja, ska dra av mig de 346829 lager kläder jag har, lägga mig i sängen och dra fyra täcken över huvudet. Förhoppningsvis somnar jag. Sen kanske det blir Gustavsbergsbacken om liftarna är öppna. GODMORGON!


Hade förresten en toppenkväll med Desse igår:) Always look on the bright side of life, typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0