.

när besvikelsen tar över.. :/


Lillebror kom förbi igår, så fick sällskap ändå:) Kolla klart på filmen, och sen blev det frisörlek, och han är så fin i håret nu så :P

Jobbat sen åtta imorse, höll på att dö när jag kollade på termometern innan jag gick ut! Ska upp till mamma och käka sen (om jag överlever kylan dit) och sen iväg och deala på Plaza :)

Mer och mer lutar det åt att jag hamnar i Norge strax efter Alperna, men har inte helt bestämt mig än. Känns inte riktigt som att jag blir någe klokare på att stanna, och det kan va skönt att komma iväg ett tag, gå vidare. Och att bo med Desse ger oxå massor av pluspoäng:) Hatar att vara ensam, och just nu känns det verkligen som om jag står alldeles själv, och jag hatare.

Alperna kommer förresten bli KUUUNG och nu är det bara en vecka kvar innan jag tar mitt pick och pack och tar tåget ner mot stockholm och vidare mot Österrike :D

Ser lovande ut med åkning imorrn oxå, ska bli lite varmare och strålande sol, alldeles perfekt :)

Nää, ska springa på toa en sväng innan rasten tar slut, hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0