:)

Bydalen igår, va så himla skönt att åka igen :)
Skorna va mindre bra :/ Satt asbra i början, sen efter två åk kunde jag knappt stå för hade så jävulskt ont i fötterna. Vi åkte till värmestugan, bytte skor, eftersom Angelica har mindre ötter, åkte bort mot Hovde, åt och sen tillbaka och hyrde skor, för Angelica fick precis lika ont i fötterna :/
Resten av dagen va iaf hur bra som helst! :)

Sjukt trött när jag kom hem, så la mig i sackosäcken och sov 1,5 timme, sen var det bara att fixa iordning för jobb. Gick oxå super, och är så jävla roligt!
Ringde Angelica efter vi fixat rapporten och så, tänkte hon skulle sova hos mig eftersom hon vart ut. Ringde lera gånger, inget svar. Gick hem, ringde igen, och svarade gjorde en tokfull, skrattandes Angelica, påväg upp till fyllecell, haha. Sa det att "men säg till dom att köra dig hit istället så kan du sova här" men tror inte hon ens fatta vart hon va påväg så fick tillbaka ett "Hahahaha, nej Sabina, Hahahaha" Haha, kunde inte sluta skratta, så hon fick väl sova där då :P
Så imorse kom hon och knackade på där vid halv tio, och kom inte ihåg alls att vi pratat ens, haha, sötdu:)

Gick ner på stan, bytte snowboardskor till en större storlek, köpte ett linnne och en kjol och åkte ut till Valla. Är barnvakt nu åt världens sötaste ungar :)


Skriver mer när jag kommer hem. Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0