.

Andra natten i rad jag kryper ner i sängen, lindar in mig i alla täcken, hinner precis få upp värmen, får sms och kliver upp igen, haha. Tar emot liiite att möta kylan ännu en gång, men lätt värt för att få lite kvällssällskap:)

Så nu sitter jag uppe igen alltså, väntar på att Angelica ska komma hit:)
Sjukt trött, knappt nån sömn inatt och sen upp tidigt tidigt! Jobbade fyra timmar, hem två, kolla på massa scrubs, somna i soffan och sen tillbaka till jobbet för ett åttatimmarspass, underbart? svar nej. Men pengarpengar blire..

Juste, fick bara lön för 1-10 januari oxå, så en smärre chock när jag insåg jag skulle va fattig över min födelsedag o allt:/ Men gick till chefen idag o fixa, så imorrn klirrare till på kontot igen;)

Delat pass imorrn, så tänkte sola, eller träna? E jag riktigt hurtig kanske jag hinner båda? Det vore guld juu:)

Nää, Scrubs nu tills Angelica kommer o myser med mig;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0